Največja korist otroka po tolmačenju CSD, sodišč, izvedencev itd...

Največja korist otroka po tolmačenju CSD, sodišč, izvedencev itd...

DISKRIMINACIJA OČETOV IN ODTUJEVANJE OTROK

Sem oče, ki se že več kot 13 let borim z diskriminacijo očetov in za pravice mojih otrok do enakopravnih stikov z mano, ter za enakopravno starševstvo z bivšo partnerko, CSD-ji, sodišči, izvedenci itd... Odločil sem se, da začnem pisat "očetov blog" po vzoru nekaterih očetov iz sosednjih držav in povem svojo zgodbo v upanju, da me, kdo sliši ,ter verjame, in mogoče pomaga in pišem v upanju, da bo moje pisanje pomagalo tudi kakšnemu staršu in predvsem otrokom. Sosednji očetje so očitno veliko bolj napredni kot očetje v Sloveniji saj statistika danes v Sloveniji takšna, da po razvezi otroka dodelijo očetom 4% ,materam pa 96%!!! V sosednjih državah kot so HR,BIH,ČG,Srbija očetje dobijo otroke v skrb in varstvo v 20-25%!!!! Da o drugih državah EU niti ne govorim, ker me je sram pa še predsedujoči smo. Sprašujem se zakaj je tako in ali smo Slovenski očetje res toliko nesposobni, da ne znamo skrbeti za svoje otroke in ,da se ne borimo za njih in naše pravice, da smo očetje!!! Jaz svojega sina nisem videl že več kot 5 let ,ker mi ga je mati dolgoletno zlorabljala, manipulirala in odtujevalja z preprečitvijo stikov in z vzgajanjem otroka proti očetu, s pomočjo CSD-ja in izvedencev so dosegli, da je povedal, da si me ne želi videti. Nihče od naših veleumnih strokovnjakov pa niti najmanj zanimalo zakaj ima moj sin tako odklonilen odnos do mene še posebaj zato, ker nikoli nisem niti roke dvignil nanj, niti zakričal kaj šele, da bi ga manipuliral ali zlorabljal kot je to počela mati. Seveda tudi sam nosim del krivde saj sem v določenem trenutku življenja zaradi osebnostne stiske ,ki sem jo doživljal ob tem, precej na tleh in se kasneje pobral, a namesto, da bi mi CSD in država to štela za pozitivno so to izkoritili proti meni in me še bolj diskriminirali. Za hčerko pa se še danes borim, da dosežem vsaj enakopravne stike in žal v Sloveniji praktično ne obstaja kakršnakoli pomoč za očete in za odtujene otroke in se očetje, ki nas je kar veliko borimo vsak zase in seveda na takšen način nimamo nikakršnih možnosti, da zmagamo proti sistemu, stereotipnim razmišljanjem, diskriminaciji itd...Mislim, da širša javnost nima blage veze kaj nam počnejo na CSD-jih, potem razne sodnice in izvedenci, da ne govorim koliko otroških življenj so že uničili in nadaljujejo in nihče ne stori NIČ!!! Meni so dodelili soc.delavko ,ki ima že kazensko ovadbo zaradi številnih nepravilnosti in zlorabe položaja, da ne govorim, da je takih ogromno a do sedaj še nihče ni bil obtožen! V Sloveniji je prometni prekršek bolj pomeben kot pa pravice otrok!!!! Rad bi vas samo opozoril, da bom zelo direkten in bom objavljal vse, kar mi je z zakonom dopuščeno, da razkrijem vse ,ki nam uničujejo otroke in naša življenja!

Lep pozdrav vsem dobrim očetom in materam

Slavko Majkić


Goodbye daddy ,Danska...priporočam ogled kontraverznega dokumentarca o lažnih ovadbah in diskriminaciji očetov, ki je bil prepovedan!

http://video.google.com/videoplay?docid=4575261205946850304


Intervju s 16 letno deklico, njeno mlajšo sestro in očetom (ki je bil tudi tri mesece zaprt), ki sta v Angliji dosegli na sodišču, da sta se po 6 letih odtujevanja s strani matere, CSD,sodišč in izvedencev vrnile očetu. (ni prevoda)

http://www.youtube.com/watch?v=YerBucz2Fys



petek, 30. januar 2009

Odtujevalni sindrom-ali ko si matere in očetje jemljejo pravice v svoje roke






Nimam veliko besed in izrazov, da bi opisal bolečino in žalost, ter frustracijo in jezo, ki jo doživljam zadnje dni ob spoznanju, da mi bivša odtujuje otroka pred mojimi očmi, še huje pa je spoznanje, da ji CSD in sodnica seveda s pomočjo sodne izvedenke zavestno pomagajo. Ne vem kaj naj še storim saj sem bil že vse povsod in kot pes prosil za pomoč, se ponižal, do take mere, da sem se odločil tudi čustva pokazati, kot je bolečina, žalost itd... seveda so to lepo izkoristili in me še bolj zabili. Popolnoma sem razčlovečen v smislu, da mi je sodnica vzela vse prav vse pravice, da se branim sam, saj sem moral zaradi finančne stiske odpovedati odvetnico, ki pa itak ni storila popolnoma ničesar razen, da je še poslabšla zadeve in me na zadnji obravnavi pustila na cedilu, kar je seveda moja bivša in njen odvetnik pridoma izkoristila in me s pomočjo sodnice še na novo obtožila različnih dejan, ki naj bi jih domnevno storil svojemu otroku. V življenju nisem doživel takega ponižanja saj kljub temu, da imamo izvedeniško mnenje, da vožnja ne vpliva na otroka toliko, da bi se ukinili stiki med tednom, je mater vztrajno trdila, da otrok po 5 letih še ni navajen 30 minutne vožnje in ji je celo sodnica diktirala v zapisnik in ji polagala besede v usta " gospa potem trdite, da se otrok še ni navadil vožnje, a to hočete povedat itd" . Seveda mi sodnica ni razložila moje pravice in dolžnosti, ker se branim sam in ko je zasliševala mojo bivšo sem mirno poslušal, ko pa sem jaz bil na vrsti mi je skakala v besedo non stop in sodnica nič. Ko sem pa zdvignil glas me je opozorila, da bom kaznovan, poleg tega mi ni razložila in omogočila, da jo jaz zaslišim in postavim vprašanja itd...To kako potekajo postopkih na sodiščih ko se govori o otrokovih pravicah je sramota ,da je ni primere a bojim se ,da ne bom zdržal več dolgo saj sem resnično psihično, čustveno in finančno zaradi več kot desetletje zlorabe s strani moje bivše, CSD, sodišč, izvedencev in tudi odvetnikov popolnoma na tleh. Kako naj se človek pobere v takih situacijah in še kar je najbolj pomembno kako naj pomagam svojemu otroku, ki je začela kazati že hude znake odtujitve? Vem samo, da ne smem odnehati saj si ne bom mogel oprostiti, pa če tudi umerem za to in sedaj sem definitivno pripravljen saj, če mi odvzamejo še drugega otroka ne vem če bom zmogel še najti smisel, da bi lahko še srečno in kolikor toliko spodobno živel. Odločil sem se ,da bom popolnoma vse objavil tukaj in na mojem osebnem blogu tako kot sem že začel skoraj pred enim letom a po drugi strani me je tako sram, da moram vso svoje življneje dajati na pladenj javnosti zato, da bi dosegel pravice kot oče, človek in starš, ter poskušal uveljaviti tudi pravice mojih otrok do stikov z mano in uveljaviti roditeljske pravice do nje. Vem, da se bodo večinoma odzvali tisti, ki se ne strinjajo z mano kot pa tisti, ki se in ki so pripravljeni pomagati ampak resnično nimam več kaj izgubiti saj je le bore malo človečnosti ostalo v meni. Na koncu zapisa lahko samo še v solzah zaželim svojemu sinu, ki so mi ga odtujili, vse najboljše saj je včeraj imel 17 let in ga nisem videl že 7let...vse najboljše sine moj.

...več o odtujevalnem sindromu si lahko preberete tudi tukaj
http://www.izgubljeni-princ.si/stran.php
?12




Očetje ZA pravice...zaustavimo diskriminacijo očetov in odtujevanje otrok!!!!

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Zdravo Slavko, malo sem prebiral tvojo stran in ti moram priznati, da sem imel in še zmeraj imam podobne izkušnje z CSD-jem, sodiščem, izvedenci, kot ti. Diskriminacija, izvedenka, na začetku tudi Csd, sodnica itd, vse sem dal skozi prav tako kot ti. Imam sina starega 5 let, in sem že 4 leta na sodišču in po pravici povedano mislim, da se bo vse to končalo šele, ko bo sin dovolj velik, da bo sam odločal in videl kdo dela prav in kdo narobe. Na sodišču in CSD-ju se oče in mati samo še bolje skregajo, najslabše pa jo odnese otrok. Lahko bi tudi tukaj razlagal, kaj se mi je zgodilo, vendar bom raje povedal, kaj deluje, da bo otrok navezan na očeta in da ti ga noben ne bo mogel vzeti.

Jaz še zmeraj mislim in sem trdno prepričan v to, ker pri meni resnično deluje, DA SE LAHKO VSI OBRNEJO PROTI TEBI, DELAJO PROTI TEBI, ČE TI LEPO VZGAJAŠ OTROKA, ČE SE MU ZADOSTI POSVETIŠ, ČE MU NUDIŠ DOVOLJ LJUBEZNI IN VARNOSTI, TI GA NOBEN NA NIKAKRŠEN MOŽEN NAČIN NE MORE VZETI IN ODTUJITI, ZAPOMNI SI NOBEN.

Zapomni pa si tudi nekaj, nikoli ne smeš govoriti proti materi otroku, ne glede na to kako se ona obnaša proti tebi in ali ščuva otroka ali ne. Bolj bo mati ščuvala, odtujevala otroka od očeta bolje bo otok navezan na očeta, le če se ima pri očetu lepo in če ga oče lepo vzgaja in mu nudi zadosti ljubezni in varnosti.

Težko mi je zate, ko sem prebral da sina nisi videl že 7 let in si mu tako prek svojega bloga čestital za rojstni dan. Vedi nekaj tvoj sin je sedaj če sem dobro prebral star 17 let, če si se takrat, ko je bi pri tebi, tako kot sem že omenil, zadosti ukvarjal z njim, mu nudil ljubezen in varnost ni ga hudiča, da sedaj pri sedemnajstih ne vidi kdo je delal prav in kdo narobe. Če pa je slučajno mati uspelo najhujše, je potem tvoja odgovornost kot očeta, da mu sedaj pri sedemnajstih korak za korakom dokažeš in pokažeš, da si bil in še zmeraj si pravi oče in oče ki ima neizmerno rad svojega sina.

Še nekaj, bolj se boš obremenjeval s tem, da so vsi proti tebi slabše bo zate. Pozitivno razmišljaj in izšlo se bo v tvojo korist, le če delaš prav.

Veliko sreče

stephan pravi ...

hočem dati zahvaljujoč velikemu OZALOGBO , ki mi je pomagal dodeliti v dobili nazaj svojo ljubezen , in tudi mi pomagali pri mojem finančnem problem.i je bila v odnosu s ANTHONIA oba živela v ljubezni in sreče , nenadoma je samo delo do nekega jutra mi povedali , da je bolna in utrujena od mene sem bila tako šokirana in zmedena , ker nikoli nisem storil ničesar narobe z njo še vedno sem moral zavzeti za njo, ker jo ljubim tako veliko , vendar je še vedno vztrajal, do razpada z menoj , sem poskušal vse, kar sem lahko, da bi jo dobil nazaj , vendar to ni bilo mogoče , potem ko je zapustil sem bil nekaj, kako finančno dol nisem vedel, kaj se je zgodilo z mojim financ , zato sem se odločila , da se obrnete kak urok metalec , ki se zgodi, da biti prevare , sem bil razočaran , potem odločila, da ne bo spet obrnite koli urok kolesa, en dan sem gledal predstavo , ko sem videlžensko z imenom TINA je pričevanje o tem, kako ji je to velik mož z imenom dr OZALOGBO pomagala pri ponovni njen ljubimec v 24. ur , tako da je bilo, kako sem se odločil , da poskusite in sem stopila v stik dr OZALOGBO in mu povedal , kako je mene in moje finance levo,edina stvar, ki je dejal, je bila, da sem moj ljubimec bo prišel nazaj k meni in moje finance bo zopet pride do , da bo naredil vse v roku 24 ur , tako da le odločil, gledati in videti. V naslednjih 24 urah , ki je rekel, da sem dobil klic od nje in ona je bila zagovora se mi, da je zelo žal za to, kar mi je naredila , je bilonajbolj presenetljivo stvar, kidelo i uporablja v podjetju za skoraj 4 mesece , ki jih je pravkar poklical in mi povedal, da sem morala priti in začeti delo, am lahko delamo, sem bil tako presenečen, a solze veselja valjanih dol iz mojih oči , sem bil zelo zelo vesel in je pravkar prišel v mojo hišo in je začela trditveno do mene, zato sem sprejel njeno opravičilo in zdaj smo srečno živijo skupaj zdaj , in delam v podjetju, zdaj sem spet srečna . vsa zahvala dr OZALOGBO mi pomagala in za izdelavo moje sanje , da pridejo skozi . za pomoč in za povečevanje vrednosti se lahko obrnete na dr OZALOGBO skozi ozalogboshrine@gmail.com

marck pravi ...

HELLO !!!!!
Sem marckwilliams, ko sem končno našel pričevanja o tem urok kolesa Dr.ozalogbo, kako je pomagal veliko ljudi, da bi dobili svoje ljubimce in uničenih domov nazaj, sem mu v stik prek svojega e-poštnega naslova ozalogboshrine@gmail.com ker sem bil popolnoma obupan, da dobil svojo ženo nazaj. Življenje brez moje žene je bil pravi nered zame in za moje otroke. sem hotel dramatične spremembe in sem mislil, magija je lahkothe rešitev. Po razpravi o resolucijo z dr ozalogbo, on mi je dal upanje, da bo obnovil mojo poroko. Počutil sem prepričan, da bo dejansko lahko moja žena, da se vrnete domov in je to storil! To je fantastično, kaj so to super urok kolesa naredil zame, njegova pomoč je neprecenljiva! Ne vem, kaj bi jaz naredil, ne da bi Dr.ozalogbo, počne svoje delo tako dobro, on je organizirana in zelo funkcionalno, jaz verjamem, da je najboljši urok kolesa sem lahko računate na, ko gre za vse vrste urok, I je podrl, da njegovi uroki delal, če potrebujete pomoč, se obrnite ga na ozalogboshrine@gmail.com ali na njegovi spletni strani: drozalogboshrine.webs.com

Unknown pravi ...

HELLO!!!!!
I am mark williams, When I eventually found testimonies about this spell caster Dr.ozalogbo, how he helped many people to get their lovers and broken homes back, i contacted him through his email address ozalogboshrine@gmail.com because I was absolutely desperate to get my wife back. Life without my wife was a real mess for me and my children. i wanted a dramatic change and I thought magic could be the solution. After discussing the resolution with Dr ozalogbo, he gave me hope that he will restore my marriage. I felt confident that he will actually make my wife to return home and he did! It’s fantastic what this great spell caster have done for me, his help is priceless! I don't know what I would have done without Dr.ozalogbo,he does his job so well he is organized and highly functional, i believe he is the best spell caster i can count on when it comes to all kinds of spell, I was floored that his spells worked, if you need help, contact him on ozalogboshrine@gmail.com or his website:drozalogboshrine.webs.com

HE FIX THE FOLLOWING PROBLEMS TO ALL ACROSS THE GLOBE ON:
1. Getting your lover or husband back
2. Spiritual bulletproof
3. Training
4. Money spell
5. Long life spell
6. Prosperity spell
7. Protection spell
8. Get a job spell
9. Becoming a manager spell
10. Get a huge loan without paying any fee spell
11. Getting your scam money back
12. Child spell
13. Pregnancy spell
14. Freedom spell
15. Love spell
16, vanishing spell
17. Invisible human spell
18. Success or pass spell
19. Marriage spell
20. Avenging spell
21. Popularity spell
22. Killing spell
23. Cancer spell
24. Supernatural power spell
25. Madness spell
26. Free house loan spell
27. Production spell of films and movie
28. Hiv/aids spell
29. Tuberculosis spell
30. Loose weight and body spell

contact me of any of these today at:ozalogboshrine@gmail.com or website drozalogboshrine.webs.com HE GOT SOLUTION TO ALL PROBLEMS HERE

ericksonmilner pravi ...

ZDRAVO!!!!!
Sem Erickson, ko sem na koncu ugotovila, pričevanja o tem urok kolesa dr ozalogbo, kako je pomagal veliko ljudi, da bi dobili svoje ljubimce in uničenih domov nazaj sem kontaktiral ga je prek svojega e-poštnega naslova ozalogboshrine@yahoo.com~~HEAD=pobj ker sem bil povsem obupana, da se moj žena nazaj. Življenje brez moje žene je bil pravi nered za mene in moje otroke. sem hotel dramatične spremembe in sem mislil, magija je lahko rešitev. Po razpravi o resolucijo z dr ozalogbo, on mi je dal upanje, da bo obnovil svoj zakon. Počutil sem prepričan, da bo dejansko, da je moja žena, da se vrnejo domov in je to storil! To je fantastično, kaj so to super urok kolesa naredil zame, njegova pomoč je neprecenljiva! Ne vem, kaj bi naredil brez pomoči dr ozalogbo je, počne svoje delo tako dobro je organizirana in zelo funkcionalno, verjamem, da je najboljši urok kolesa sem lahko računate na, ko gre za vse vrste urok, I je podrl, da so njegovi uroki delala, če potrebujete pomoč, se obrnite ga na ozalogboshrine@yahoo.com~~HEAD=pobj ali telefonsko številko +2348110745073

Družina brez očeta? Otrok brez očeta? NIKOLI!

Družina brez očeta? Otrok brez očeta? NIKOLI!